Hyundai Kona

Hyundai Kona

€ 1.105,56 p/m

€ 995,00 p/m

Termijn: min. 1 maand - max. 3 maanden

Max. km's p/m: 3.000 km

Brandstof
Benzine, Hybride
Bijtelling
22%
Transmissie
Automaat
Fiscale waarde
€ 32.095,00
Offerte aanvragen

  • Airco
  • Apple CarPlay en Android Auto
  • Bluetooth
  • Cruise control
  • Isofix
  • Lane assist
  • USB en C

  • Compact SUV
  • Geen horizon lamp

Hyundai Kona

Ontdek de Hyundai Kona: een compacte SUV die technologie en gemak op een revolutionaire wijze samenbrengt. Met zijn geavanceerde functies zoals Remote Smart Parking Assist en NFC-technologie, zet de Hyundai Kona nieuwe maatstaven voor wat je mag verwachten van een compacte SUV.

Remote Smart Parking Assist

De Hyundai Kona geeft jou toegang tot ongekende gemakken. Dankzij de Remote Smart Parking Assist parkeer je de auto moeiteloos in zelfs de krapste parkeerplekken, zonder dat je zelf in de auto zit. Deze slimme technologie neemt de stress van het parkeren weg en maakt elke aankomst en vertrek verrassend soepel.

NFC-technologie

Daarnaast verandert de NFC-technologie jouw benadering van autorijden volledig. Met slechts een simpele aanraking kun je jouw smartphone koppelen voor een naadloze integratie van jouw digitale leven met je rijervaring. Of het nu gaat om muziek streamen, navigatie of handsfree bellen, alles is direct binnen handbereik.

Compacte SUV

Als compacte SUV biedt de Hyundai Kona niet alleen geavanceerde technologieën, maar ook een ongeëvenaarde rijervaring. Zijn compacte formaat maakt hem perfect voor de stad, terwijl het design geen twijfel laat over zijn avontuurlijke aard. De Kona bewijst dat klein ook krachtig en stijlvol kan zijn, met alle comfort en prestaties die je van een SUV mag verwachten.

 

Veelgestelde vragen

Welke administratiekosten hanteren jullie?


Indien er een boete wordt opgelegd, brengen wij een administratieve toeslag van € 25,00 exclusief BTW in rekening.

Hoe kan ik zelf een factuur betalen?

Je kunt de factuur eenvoudig betalen door het verschuldigde bedrag over te maken naar het rekeningnummer dat op de factuur vermeld staat. Vergeet niet om het factuurnummer als betalingsreferentie + contractnummer te vermelden. Bedankt voor je betaling!

Hoe werkt facturatie bij Enterprise Shortlease?

De facturatie gebeurt standaard na 30 dagen. Je ontvangt de factuur altijd een paar dagen van tevoren digitaal op het door jou opgegeven e-mailadres. Aan het begin van ieder nieuw contract wordt het bedrag belast op je creditcard. Daarna zijn er twee verschillen:

  • Zakelijk: we incasseren het bedrag via automatische incasso.
  • Particulier: je maakt zelf het openstaande bedrag naar ons over.
Is er een borg van toepassing?

Op al onze auto’s geldt een borg van minimaal twee maandtermijnen inclusief BTW. De borg wordt berekend aan de hand van een creditcheck. Wanneer je de auto komt ophalen, dient de borg direct op onze vestiging voldaan te worden. Afhankelijk van het geleasete automodel wordt een bedrag van € 400,- voor reguliere personenauto’s of € 600,- voor full-size, premium en luxury modellen + BTW van je creditcard afgeschreven.

Bij terugkomst van de auto op onze vestiging controleert een medewerker de auto op schade en andere zaken. Ook wordt er gekeken of er eventuele boetes zijn binnengekomen. Als dat het geval is, wordt het betreffende bedrag ingehouden van de borg. Hierover krijg je bericht van ons. Het resterende bedrag van de borg wordt dan zo snel mogelijk weer op je rekening gestort.

Hoe controleren jullie de eindfactuur?

We merken dat de looptijd op de eindfactuur soms lastig te begrijpen is. Deze wordt weergegeven in maanden en dagen. Bij Enterprise Shortlease rekenen we 1 maand als 30 dagen. Ons systeem berekent dit automatisch op je eindfactuur.

Voorbeeld: Stel je hebt een auto gehad van 1 januari tot en met 6 maart.

  • Dit zijn dan 65 kalenderdagen (31+28+6). Op je eindfactuur staat dan looptijd = 2 maanden + 5 dagen (dus niet 2 maanden en 6 dagen!).
  • Je maandtermijn (op basis van 30 dagen) is €495,- exclusief BTW. Dan betaal je in totaal: €495,- / 30 dagen x 65 huurdagen = €1072,50 exclusief BTW.
  • Als je meer kilometers hebt gereden dan in het contract is vastgelegd, zie je dit onder “overkilometers” op de eindfactuur terug. Bijvoorbeeld 155 km extra.
  • Als je de auto in Nederland door ons laat ophalen, kost dit €75,- exclusief BTW. Dit bedrag zie je ook op de eindfactuur terug.
  • Mocht je naar aanleiding van je factuur en bovenstaande uitleg nog vragen hebben, dan horen we dit graag.
Ons wagenpark

Wij beschikken over een eigen wagenpark. Dankzij ons uitgebreide wagenpark kunnen we snel schakelen en je direct van een auto voorzien. Bovendien heb je ruime keuze uit verschillende modellen, kleuren, opties en meer. Al onze auto’s uitgerust met een navigatiesysteem en/of Apple CarPlay en Android Auto.

Staat het model dat jij wil shortleasen niet tussen het aanbod, dan kun je contact met ons opnemen en gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.

Wat is jullie noodnummer?

Heb je schade aan de auto, is de auto gestolen etc.? Dan kun je 24/7 contact opnemen met onze noodservice via 020 – 74 00 952.

Wat doe ik bij onderhoud?

Geeft jouw auto aan onderhoud nodig te hebben?


Wij vragen je dringend eerst contact met ons op te nemen via 020 – 74 00 952. Graag wijzen wij je dan de weg om het onderhoud zo snel mogelijk voor je te plannen.

Wanneer je een afspraak voor een onderhoudsbeurt maakt, vragen we je altijd direct te vermelden dat de auto van ons is. Zo kunnen we de onderhoudstijd tot een minimum beperken, zodat je snel weer op pad kunt.

Houd er rekening mee dat vervangend vervoer standaard de eerste 24 uur niet in je contract zit. Vaak kan de onderhoudsbeurt echter binnen 1,5 uur worden uitgevoerd. Als je deze tijd graag wilt benutten om te werken, kun je gebruikmaken van een business-hoek die uiteraard voorzien is van WIFI.

Wat te doen bij schade?

Heb je schade aan de auto?

Meld dit dan direct, uiterlijk binnen 24 uur, via e-mail naar shortlease@enterprise-netherlands.com. Het volledig ingevulde schadeformulier en foto’s ontvangen we graag binnen 48 uur op ons correspondentieadres in Amsterdam of Maastricht, of ingescand per e-mail.

Kun je als gevolg van de schade niet verder rijden? Neem dan 24/7 contact op met onze mobiliteitsservice via 020 – 74 00 952 Zij zullen je verder helpen, maar je dient de schade alsnog uiterlijk binnen 24 uur via e-mail te melden op shortlease@enterprise-netherlands.com.

Let op! Schade door nalatigheid of onzorgvuldig gebruik van de shortlease auto is voor rekening van de bestuurder en ter beoordeling van Enterprise Shortlease. Dit omvat onder andere het niet tijdig controleren van vloeistoffen, het tanken van de verkeerde brandstof, het niet volgen van het instructieboekje van de autoleverancier, en het rijden onder invloed van alcohol en/of drugs.

Hoeveel bedraagt het eigen risico?

Voor niet-verhaalbare schade hanteren wij per gebeurtenis standaard een eigen risico afhankelijk van de klasse leaseauto van:

  • € 400,- voor een personenauto’s of € 600,- voor full-size, premium en luxury modellen.

Aanvullingen bij een niet-verhaalbaar eigen risico:

Ruitschade:

  • Bij een sterretje in de voorruit rekenen wij eigen risico.
  • Ook het vervangen van een voorruit, vanwege een barst of een niet-repareerbare ster, valt onder eigen risico.

Bandschade:

  • Bij een lekke band proberen we deze eerst te repareren. De werkelijke kosten worden doorbelast, met een maximum ter hoogte van je eigen risico.
  • Als een band niet te repareren is, wordt deze vervangen. Hiervoor wordt maximaal je eigen risico doorbelast.

Let op! Schade door nalatigheid of onzorgvuldig gebruik van de shortlease auto is voor rekening van de bestuurder en wordt beoordeeld door Enterprise Shortlease. Dit omvat het niet tijdig controleren van vloeistoffen, het tanken van verkeerde brandstof, het niet volgen van het instructieboekje van de autoleverancier, en het rijden onder invloed van alcohol en/of drugs.

 

Gerelateerde auto's