Renault Captur
Renault Captur
€ 754,44 p/m
€ 679,00 p/m
Termijn: min. 1 maand - max. 3 maanden
Vanaf km's

Benzine

22%

Handgeschakeld / Automaat

€ 32.387,00
- Uitrusting
- Beschrijving
- Achteruitrijcamera
- Airco
- Bluetooth
- Climate control
- Cruise control
- Elektrisch verstelbare spiegels
- Elektrische ramen (voor + achter)
- Isofix
- LED koplampen
- Multifunctioneel stuurwiel
- Navigatie
- Parkeersensoren (voor + achter)
- USB aansluiting
Stijlvol, ruim en veilig: de Renault Captur
De Renault Captur is een compacte SUV met een stijlvolle uitstraling en een verrassend ruim interieur. Met zijn elegante vormgeving, moderne technologie en praktische eigenschappen is dit de perfecte auto voor dagelijks gebruik én weekendavonturen.
Luxueus interieur en slimme indeling
Binnenin valt de Captur op door zijn hoogwaardige softtouch-materialen en slimme opbergmogelijkheden. De zitpositie is comfortabel en overzichtelijk, terwijl de bagageruimte flexibel in te delen is voor al je spullen. Dit maakt de Captur tot een echte alleskunner, zowel voor gezinnen als voor solorijders met een actieve levensstijl.
Technologie en veiligheid gaan hand in hand
De Renault Captur is uitgerust met geavanceerde rijhulpsystemen zoals rijstrookassistentie, parkeerhulp en vermoeidheidsherkenning. Deze systemen zorgen ervoor dat je altijd veilig en ontspannen onderweg bent. Het infotainmentsysteem is intuïtief en eenvoudig te bedienen, met naadloze connectiviteit voor je smartphone.
Shortlease de Renault Captur
Zoek je een compacte SUV die design, comfort en slimme technologie samenbrengt? Kies dan voor shortlease met de Renault Captur en geniet van een moderne rijervaring, elke dag opnieuw.
Veelgestelde vragen
Bij de aflevering is het belangrijk om samen met de chauffeur de staat van je shortlease auto te controleren en te vergelijken met het afgifteformulier. Meld eventuele niet geregistreerde schades direct, voordat je de auto in gebruik neemt. Dit kun je doen door ons te bellen op 020 – 74 00 952 of te mailen naar shortlease@enterprise-netherlands.com, met daarbij de foto’s van de schade. Voor schades die later worden ontdekt, wordt het eigen risico in rekening gebracht.
Shortlease is een leasevorm voor een korte periode, variërend van 1 tot 24 maanden. Bij ons kun je al vanaf 1 maand shortleasen! Na die maand kun je de auto kosteloos en per dag opzeggen. Met shortlease zit je dus niet vast aan een contract en weet je precies wat de kosten zijn.
Shortlease is ideaal voor ondernemers die een auto nodig hebben voor extra personeel. Dit is handig als je voor een korte periode extra medewerkers inzet of wanneer er medewerkers op proeftijd zijn. Je kunt snel een auto regelen, zodat ze direct op weg kunnen. Heb je de auto niet meer nodig? Dan kun je deze eenvoudig afmelden bij ons en regelen wij het retourtransport.
Ook als particulier kun je bij ons shortleasen. Staat je auto voor langere tijd stil vanwege onderhoud of wacht je op je nieuwe auto en heb je tijdelijk geen vervoer? Dan is shortlease de perfecte oplossing. We hebben een speciaal aanbod voor particulieren dat je zeker niet wilt missen.
Bedrijven kunnen altijd een auto shortleasen, echter bij een leeftijd van 24 jaar of jonger hanteren wij een verhoogd eigen risico.
Ja, wij bieden het gemak van een brandstofpas aan. De voorwaarde is dat de huurperiode langer is dan één maand. Voor de tankpas vragen we een borg van €250,- en bedragen de administratiekosten €7,50 per pas per maand. Tegelijk met de maandelijkse factuur voor de shortlease auto factureren wij het brandstofvoorschot. Aan het eind van de huurperiode verrekenen we het verschil met de werkelijk getankte brandstofkosten.
Indien de auto niet meer nodig is kunt je deze altijd per direct weer inleveren. Bel ons op: 020 – 218 4243 of mail ons eerst op: info@enterpriseshortlease.nl zodat wij dit goed met je kunnen afspreken. Inleveren kan op twee manieren:
Je kunt de auto inleveren bij onze vestigingen in Amsterdam en Maastricht.
We kunnen de auto ook op locatie bij je ophalen, bijvoorbeeld thuis, op kantoor, bij een dealer, enzovoort.
De ophaalkosten bedragen €75,- exclusief BTW en eventuele tol- en veerkosten. De daadwerkelijke eindcontrole op schades, kilometers en brandstof vindt altijd plaats bij de vestiging van Enterprise Shortlease. Hier wordt de eindkilometerstand opgenomen en wordt de auto weer afgetankt als deze niet vol is teruggebracht. Je blijft verantwoordelijk voor schades tot het moment dat de auto weer bij ons op de vestiging in Zwolle is. Daarna maken we de eindafrekening voor je op en storten we het eventueel teveel betaalde bedrag, inclusief de borg, terug. Als je vragen hebt, horen we het graag.
Vraag vooraf toestemming aan Enterprise Shortlease. Ga je met je shortlease auto naar het buitenland? Dan adviseren we je om een goede reisverzekering en/of een Internationale Reis- en Kredietbrief (IRK) af te sluiten. Na toestemming van Enterprise Shortlease is de auto in het buitenland verzekerd en krijg je, indien nodig, vervangend vervoer aangeboden.
LET OP: Het is verboden om met onze auto’s buiten Europa te rijden.
De auto kan kosteloos worden gehaald en teruggebracht bij onze vestiging in Amsterdam. Daarnaast bieden we de mogelijkheid om voertuigen door heel Nederland te leveren en op te halen. Het tarief voor aflevering of ophalen op locatie is €85,- exclusief BTW (exclusief bijkomende kosten, zoals veerpont, boot, etc.).
Wissel:
Als we een auto afleveren op een gewenste locatie en direct een andere auto van ons kunnen meenemen naar onze vestiging in Amsterdam, hanteren we een tarief van €110,- exclusief BTW.
Spoedtransport:
Wil je extra snel je auto hebben? Dit kan via een ‘spoedtransport’. Dit geldt voor:
- Het afleveren van de auto op dezelfde dag;
- Transport dat moet worden ingepland na 16:00 uur, bijvoorbeeld wanneer de borg (indien van toepassing) en het getekende contract na 16:00 uur binnen zijn.
De spoedkosten bedragen €115,- exclusief BTW.
Let op:
In- en uitgifte met schade-inspectie vindt altijd plaats bij onze vestiging in Amsterdam. De kilometerstanden bij vertrek en terugkomst op de vestiging in Amsterdam zijn leidend voor het totaal aantal gereden kilometers. De auto vertrekt met een volle tank brandstof vanaf Amsterdam en dient bij inlevering weer met een volle tank te worden teruggebracht.
Kortom, de gereden transportkilometers en de brandstof tijdens het transport zijn voor rekening van de huurder.
Je kunt altijd binnen een werkdag in een auto rijden. Indien je via de website een offerte-aanvraag stuurt zullen wij je z.s.m. een persoonlijke offerte sturen. Ook kun je ons op werkdagen telefonisch bereiken met jouw wensen, dit kan op: 020 – 218 4243
Aan particuliere klanten vragen wij het volgende te mailen:
- Een kopie van een bankafschrift of loonstrook met je adresgegevens (niet ouder dan 30 dagen)
- Een kopie van je rijbewijs en paspoort/ID-kaart
- Het ingevulde account aanvraagformulier, dat je HIER kunt downloaden.
Op basis van deze gegevens doen wij een creditcheck. Bij goedkeuring ontvang je van ons alle benodigde documenten:
- Een opdrachtbevestiging met alle gegevens van de klant, de auto, het tarief en eventuele aflevergegevens.
- Een borgfactuur met een iDEAL-link, zodat we direct kunnen zien dat de betaling binnen is.
Zodra de documenten en betaling bij ons binnen zijn, kan de auto direct afgehaald worden. We kunnen dan ook meteen het transport voor je inplannen. Houd er rekening mee dat transporten die na 16:00 uur worden ingepland, op drukke momenten mogelijk niet de volgende dag kunnen plaatsvinden.
Binnen één werkdag kun je altijd in een auto rijden. Als je via de website een offerte-aanvraag verstuurt, sturen wij je zo snel mogelijk een persoonlijke offerte. Je kunt ons op werkdagen ook telefonisch bereiken met je wensen op 020 – 218 4243.
Voor zakelijke klanten vragen wij het volgende te mailen:
- Kopie KvK waarop de auto afgenomen moet worden en eventuele “bovenliggende” KvK’s waaruit blijkt wie de eigenaar/tekenbevoegde is.
- Kopie legitimatie van de eigenaar/tekenbevoegde.
- Kopie rijbewijs + de NAW-gegevens en telefoonnummer van de berijder.
- Het ingevulde account aanvraagformulier.
Op basis van deze gegevens doen wij een creditcheck. Bij goedkeuring ontvang je van ons alle benodigde documenten:
- Opdrachtbevestiging met alle gegevens van de klant, de auto, het tarief en eventuele aflevergegevens.
- Borgfactuur met een iDEAL-link, zodat we direct kunnen zien dat de betaling binnen is.
- SEPA-formulieren voor de automatische incasso, die wij verder met je bank inregelen.
Zodra de documenten en betaling bij ons binnen zijn, kan de auto direct afgehaald worden. We kunnen dan ook meteen het transport voor je inplannen. Houd er rekening mee dat transporten die na 16.00 uur worden ingepland, op drukke momenten mogelijk niet de volgende dag kunnen plaatsvinden.