Hyundai Kona

Hyundai Kona

€ 754,44 p/m

€ 679,00 p/m

Termijn: min. 1 maand - max. 3 maanden

Vanaf km's p/m: 1.000 km

Brandstof
Benzine, Hybride
Bijtelling
22%
Transmissie
Handgeschakeld / Automaat
Fiscale waarde
€ 32.095,00
Offerte aanvragen

  • Airco
  • Apple CarPlay en Android Auto
  • Bluetooth
  • Cruise control
  • Isofix
  • Lane assist
  • USB en C

Hyundai Kona

Ontdek de Hyundai Kona: een compacte SUV die technologie en gemak op een revolutionaire wijze samenbrengt. Met zijn geavanceerde functies zoals Remote Smart Parking Assist en NFC-technologie, zet de Hyundai Kona nieuwe maatstaven voor wat je mag verwachten van een compacte SUV.

Remote Smart Parking Assist

De Hyundai Kona geeft jou toegang tot ongekende gemakken. Dankzij de Remote Smart Parking Assist parkeer je de auto moeiteloos in zelfs de krapste parkeerplekken, zonder dat je zelf in de auto zit. Deze slimme technologie neemt de stress van het parkeren weg en maakt elke aankomst en vertrek verrassend soepel.

NFC-technologie

Daarnaast verandert de NFC-technologie jouw benadering van autorijden volledig. Met slechts een simpele aanraking kun je jouw smartphone koppelen voor een naadloze integratie van jouw digitale leven met je rijervaring. Of het nu gaat om muziek streamen, navigatie of handsfree bellen, alles is direct binnen handbereik.

Compacte SUV

Als compacte SUV biedt de Hyundai Kona niet alleen geavanceerde technologieën, maar ook een ongeëvenaarde rijervaring. Zijn compacte formaat maakt hem perfect voor de stad, terwijl het design geen twijfel laat over zijn avontuurlijke aard. De Kona bewijst dat klein ook krachtig en stijlvol kan zijn, met alle comfort en prestaties die je van een SUV mag verwachten.

 

Veelgestelde vragen

Wat is jullie noodnummer?

Heb je schade aan de auto, is de auto gestolen etc.? Dan kun je 24/7 contact opnemen met onze noodservice via 020 – 74 00 952.

Wat doe ik bij onderhoud?

Geeft jouw auto aan onderhoud nodig te hebben?


Wij vragen je dringend eerst contact met ons op te nemen via 020 – 74 00 952. Graag wijzen wij je dan de weg om het onderhoud zo snel mogelijk voor je te plannen.

Wanneer je een afspraak voor een onderhoudsbeurt maakt, vragen we je altijd direct te vermelden dat de auto van ons is. Zo kunnen we de onderhoudstijd tot een minimum beperken, zodat je snel weer op pad kunt.

Houd er rekening mee dat vervangend vervoer standaard de eerste 24 uur niet in je contract zit. Vaak kan de onderhoudsbeurt echter binnen 1,5 uur worden uitgevoerd. Als je deze tijd graag wilt benutten om te werken, kun je gebruikmaken van een business-hoek die uiteraard voorzien is van WIFI.

Wat te doen bij schade?

Heb je schade aan de auto?

Meld dit dan direct, uiterlijk binnen 24 uur, via e-mail naar shortlease@enterprise-netherlands.com. Het volledig ingevulde schadeformulier en foto’s ontvangen we graag binnen 48 uur op ons correspondentieadres in Amsterdam of Maastricht, of ingescand per e-mail.

Kun je als gevolg van de schade niet verder rijden? Neem dan 24/7 contact op met onze mobiliteitsservice via 020 – 74 00 952 Zij zullen je verder helpen, maar je dient de schade alsnog uiterlijk binnen 24 uur via e-mail te melden op shortlease@enterprise-netherlands.com.

Let op! Schade door nalatigheid of onzorgvuldig gebruik van de shortlease auto is voor rekening van de bestuurder en ter beoordeling van Enterprise Shortlease. Dit omvat onder andere het niet tijdig controleren van vloeistoffen, het tanken van de verkeerde brandstof, het niet volgen van het instructieboekje van de autoleverancier, en het rijden onder invloed van alcohol en/of drugs.

Hoeveel bedraagt het eigen risico?

Voor niet-verhaalbare schade hanteren wij per gebeurtenis standaard een eigen risico afhankelijk van de klasse leaseauto van:

  • € 400,- voor een personenauto’s of € 600,- voor full-size, premium en luxury modellen.

Aanvullingen bij een niet-verhaalbaar eigen risico:

Ruitschade:

  • Bij een sterretje in de voorruit rekenen wij eigen risico.
  • Ook het vervangen van een voorruit, vanwege een barst of een niet-repareerbare ster, valt onder eigen risico.

Bandschade:

  • Bij een lekke band proberen we deze eerst te repareren. De werkelijke kosten worden doorbelast, met een maximum ter hoogte van je eigen risico.
  • Als een band niet te repareren is, wordt deze vervangen. Hiervoor wordt maximaal je eigen risico doorbelast.

Let op! Schade door nalatigheid of onzorgvuldig gebruik van de shortlease auto is voor rekening van de bestuurder en wordt beoordeeld door Enterprise Shortlease. Dit omvat het niet tijdig controleren van vloeistoffen, het tanken van verkeerde brandstof, het niet volgen van het instructieboekje van de autoleverancier, en het rijden onder invloed van alcohol en/of drugs.

Wat als er schade aan het voertuig is bij aflevering?

Bij de aflevering is het belangrijk om samen met de chauffeur de staat van je shortlease auto te controleren en te vergelijken met het afgifteformulier. Meld eventuele niet geregistreerde schades direct, voordat je de auto in gebruik neemt. Dit kun je doen door ons te bellen op 020 – 74 00 952 of te mailen naar shortlease@enterprise-netherlands.com, met daarbij de foto’s van de schade. Voor schades die later worden ontdekt, wordt het eigen risico in rekening gebracht.

 

Gerelateerde auto's